måndag 21 februari 2011

Fika & stan med Caroline & Linus



Ser ni våra söta små grabbar eller?!
Hiih, hålla handen. Sötnosar!!
Har några till bilder på systemkameran, dom lägger jag nog ut i morgon.
För just nu ligger jag i sängen med bärbara och kollar Big Brother, haha!
Tackar Caroline och Linus för en trevlig fika och en behövlig pratstund! :)
Hittade ett par vantar åt lillemannen.
Mamma och syster har varit här med oss ikväll. Mysigt!
Åt semla och kollade Familjen Annorlunda och Det Okända.
Nu är jag super trött. Bäst man sover så man är pigg i morgon.
Då blir det bus hemma hos Therese och Tristan, Caroline och Linus hänger också på. :)
Ska bli skojj! Hoppas man vaknar pigg och glad.
Sedan på natten kommer ju Nickopicko hem! Wiiiie!!
God natt!

3 kommentarer:

  1. Det är jättesvårt med storlekar. Måste jämt pröva på Liam vi eftersom han har så tjocka fötter så passar nästan inga skor. Men dessa satt jättebra och han kan växa lite i dem också så är bara hoppas han kan ha dem till sommaren/våren.

    Dåligt med namnprat här hemma. Men det ser ut som om det blir Linus om det blir en pojk och Julie eller Julia om det blir en flicka :) Det är fruktansvärt svårt. Men jag tror ändå dessa beslut är fattade :) Hoppas jag.

    SvaraRadera
  2. Men vad sött :D
    Trisse vill träffa grabbarna han med :)

    SvaraRadera
  3. Vad söt våra barn är :) Hihi

    SvaraRadera