lördag 19 februari 2011

En KALL Lördag!

Hela familjen fick såna här EFX magnetarmband av mamma.
Är någonting NASA har forskat fram, skapligt dyra grejer!
Men ska hjälpa mot stress, strålning m.m.
Så ska man få bättre balans, fokus m.m.
Låter ju spännande!
Den enda som inte fick någon var lille E, men ska leta åt honom också har jag tänkt. :)

Idag är det KAAALLT!
Har jag fått höra från säkra källor. (Har ingen termometer)
Så vi har hållt oss inne.
Tog sovmorgon både jag och E. Sedan har vi tummlat, kört en maskin, hängt en maskin, bäddat och lekt en massa. Han fick lunch och lite, lite banan. Och nu sover han!
Borde jag också göra. Men jag tog undan lite disk, kollar Blocket som en tok!
Men bara för att jag gör det så kommer det inga vagnar.. :/ Typiskt!

Saknar Niklas som fortfarande är i Malmö. :(
Usch, ni anar inte hur jobbigt det är att vara ifrån varandra så här länge.
Jag märker på Elliot också att han saknar sin pappa!
Men snart så, kommer han hem, och blir hemma en hela vecka med oss! Myspys!

Ikväll kommer min familj igen. Vi ska laga mat här igen.
Och det är skönt. Så slipper jag släpa ut mig och E i denna kyla.
Kyckling och potatis i ugn ska vi göra iväll. Mums!

Nu ska jag gå ut med bröd åt fåglarna, kanske springa till brevlåda och hämta in posten.
Sen ska jag vila, och kolla en film om jag hinner.
Just ja, måste äta också! Det har jag ju lovat.

Hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar