tisdag 22 februari 2011

Dagen med mitt älskade barn. ♥

Idag har jag vaknat på helt fel sida! Trött som ett lik.
Så trött att jag haft ont i hela kroppen.
Så blev tråkig nog inge leka med Therese, Tristan, Caroline och Linus idag.. :/
Hoppas det blir snart nog ändå!

Elliot och jag har varit inne och busat.
Gjorde pannkakor till lunch, sedan tog vi pulkan på en liten promenad. Här runt, runt på området bara. Var för kallt för min del! :b
Elliot fick prova sina nya röda vantar iaf. :) Dom funkade bra, varma goa händer när vi kom in igen. Hämtade posten, den skulle Elliot såklart hålla i. :)





Efter promenaden blev det mys i mammas och pappas säng.
Mumsade banan.
Hade hoppats han skulle sova lite eftermiddag, men nej nej.

Ni får ursäkta den skabbiga mamman på bilden nedan.

Titta! :)

Gobulle!
Jag har haft super ont i puppan hela eftermiddagen och kvällen. :(
Fy tusan! Känt som om allting skulle ramla ut liksom..
Eller ja, svårt att förklara..
Ont har det gjort iaf.
Gjorde fiskbullar och potatis till middag.
Orkade inge annat idag.
Sen har vi badat, och stackarn fick lägga sig tjugo i sju ikväll.
Mamman är ju som sagt helt slut! :(
Men han somnade direkt, så jag var inte så hemsk mot honom.
Han var nog lika trött som jag är.
Hittat en vagn också!
Får se om Niklas gillar den, så kanske vi åker och kollar på den.
En syskonvagn alltså. :)
Inatt kommer han hem.
Äntligen!! Lite avbyte för min kropp efter en veckas "slit" och nöje såklart.
Låter kanske bara som att jag klagar och tycker det är jobbigt att vara och ta hand om min son. Men så är det INTE! Jag älskar att vara med min son, vill tillbringa varje vaken sekund med honom. Det jag blir less på är min kropp som inte orkar, som inte håller samma mått och tempo som jag vill.. Jaja, det blir bättre! Och med lite vila är jag nog snart återställd. :)
God natt!


1 kommentar:

  1. samma här, noll koll på sånt så jag ska inte komma över och stila inte ;D hahah.
    ja visst är overallen snygg, hade den tunna modellen i höstas också och är så nöjd med lindbergs ! är man kräsen på kläder till ungen så är man, då får det bli lite dyrare ist ;P
    jahapp, händer i helgen då ? :)

    SvaraRadera