söndag 27 februari 2011

Uppe.

Nu har man varit sängliggandes i 4½ dag, och det har varit minst sagt tråkigt och frustrerande! Känt mig lat och bekväm!
Men Niklas har tagit hand om mig bra. Varit så snäll! Lagat mat åt oss hela helgen och pysslat om sina två sjuklingar. Tack älskling!

Dock ligger man ju och irriterar sig lite på saker som ligger slängd och disk som står kvar i köket m.m. Men tror Niklas insett att det inte är det lättaste att hålla efter med en liten.
Så det här var nog lite behövligt för hela familjen.


I morgon ska jag iaf stå på mig och begära en tid nere i Gävle. Så jag får bli undersökt. Så jag kan släppa det här och fortsätta som vanligt.
För nu har jag bara fått hårda order om att enbart ligga. Ja, men hur länge?! Får jag lyfta nånting över huvudtaget?! När vet jag om det är bra?!
På Tisdag blir jag själv nästan en vecka igen, så det vore ju skönt att få ett rakt svar.
Jag kanske gnäller för mycket, vad vet jag.
Men det är obehagligt när man får ont, och eftersom jag inte känner igen det här sen tidigare graviditet så tycker jag det är lite små jobbigt. Så om dom bara kan konstatera att det inte är någonting så släpper jag det här och kör på som vanligt.
Men just nu är det alldeles för mycket frågetecken.. Och det gillar jag inte!
Och när man inte vet, så oroar man sig, och när man oroar sig så kan det minsta lilla kännas smärtsamt eller oroväckande.. Näe, lite klarhet tack!


Har köpt en vagn nu också.
Teutonia Team Cosmo 2010. :) (syskonvagn) Får hoppas allt går som det ska!


Har beslut ångest.
Sommarskor till Prins E.. Hm?!
Helst vita, så då lutar det ju åt DC skorna.
Men sen de sista paret i bild är ju också såå snygga. Vad tycker ni?! :)











1 kommentar:

  1. vi köpte det tredje paret till vår son, älskar dessa skorna de är så häftiga! :)

    SvaraRadera