lördag 19 februari 2011

Gårdagen, i lite bilder.

Fick med mig min super snällla syster igår på Dollar. Handlade kuvert, några korgar som vi tänkt börja källsortera i, naturgodis (försöker vara duktig, men vet att det är lika mycket socker i det och lika onyttigt) och ljus, såklart!
Sedan bar det av till Elgiganten där jag köpte plastskydd till touch-telefonen, 199kr.
Suck!! Det tog i mot. :b
Sedan Coop, handlade mini-morötter som jag fått dille på och frimärken.
Sedan åkte vi iväg då Coop ringde och sa att jag glömt mitt VISA kort där. Var bara att vända, in och hämta det. Och det är andra gången på den där jävla affären nu. Eller förra gången hela plånboken och nu kortet. Jaja.
Vidare mot Lust och Lära där vi hämtade upp broder, Jakob. :)

Sen åkte vi hem hit och började med pizzadegen.
Sen kom mamma och mormor, och sist pappa. :)
En mysig kväll! Jag var dock helt slut och mådde inge vidare.. Men men.
Pappa stack på bandy, och brorsan skulle hem och göra sig i ordning för Tranan. Så mamma skjutsade hem honom och mormor.
Syster blev kvar med mig. Vi kollade Let´s Dance och en massa på datan.
Sedan satte vi också dit det där plastskyddet på telefon, och det var INTE det lättaste!



Elliot äter frukost.
Älsklings macka, med ost!

Elliot med hårspänne. ;o (a)
Ooops! Vad ska pappa Niklas säga?! Hiih.Morgonmyyyys!!!
Jag Älskar Dig så otroligt mycket min lilla trollunge!
Förlåt om mamma är en dålig mamma ibland.. :(

1 kommentar:

  1. Du är den allra bästa mamman som finns Jenny!!!

    SvaraRadera