lördag 19 februari 2011

Tårar..

Ja, just nu sprutar tårarna på mig. Skulle lägga ut bilder sen Elliot åt själv nu på kvällen.
Så tittade jag på lite bilder och råkade komma in på filmklipp.
Och där sitter min söte, underbare son som nyss lärt sig sitta. Jollrade och sög på en leksak.
Och jag blir så stolt över mitt fina barn!!
Och tiden har gått så fort, för fort!
Jag blir så ledsen, så otroligt ledsen!
Hann jag njuta av den tiden? Tog jag vara på den?
Herregud vad fort det gått! :(
Nu sitter han liksom och äter själv..?!

Jaja, måste försöka samla mig!
Niklas ringde precis. Han och grabbarna har varit på bio nere i Malmö. Mysigt!

Jag och Elliot skalade en massa äpplen på eftermiddagen och gjorde en äppelpaj.
Sedan kom min familj, alla utom syster som jobbar på sjukhuset.
Har kollat Melodifestivalen med dom, och syster kom när hon slutat. Myspys! :)
Fortfarande ingen vagn! Suck.

Här kommer iaf lite bilder på sonen som äter paj själv! :)
Mitt hjärta, det är du verkligen!

Såå duktig med sked!

När det blir krångligt med sked funkar ju också handen bra. ;)





Vi saknar Dig pappa Niklas!!
Men snart är du hemma igen. :)
Ska försöka sova lite nu..
Först kissa, igen!
God Natt!





2 kommentarer:

  1. vad mysigt med filmer ;) vi har massa vi med, fast vi bara kan filma 30 sek åt gången med vår gamla kamera :) men ändå, jag har ju iaf lite och det känns skönt :D ska försöka bränna ut dom så man kan kolla genom tvn nån dag :)

    lika blir man ju då man går tillbaka och läser om förlossning osv och även om det inte känns nå spec då man väl sitter och skriver om att de lärt sej sitta sj eller ngt så är det kul att läsa om sen så därför skriver jag iaf :)

    SvaraRadera
  2. Vi beställde den från barnens hus :) När skulle eran komma?

    SvaraRadera