söndag 20 februari 2011

Kalas och systerbesök.


Min älskade syster har varit här med oss hela kvällen! Riktigt myspys.
Vi har ätit äppelpaj, lekt, läst böcker med E och sedan när han sov har vi letat vagn, kollat Solsidan och sedan Big Brother. ;b
Ätit glass och popcorn har vi också, hihi.
Haft super ont i magen, och lill vilden där inne har boxats rejält med mina organ, så blev tvungen att kräkas.. Blev nog för trångt! För nu mår jag bra. Ellerfortfarande lite ont i magen, men men. Foglossning som TOOOK!
Kan det var för att vi sprang med vagnen tidigare idag?!?
Skulle till Bea, så skyndade oss, men då var dom inte riktigt klar, och jag hade märkt att jag tagit med systemkameran, men batteriet låg hemma på laddning. Hm! Så vi vände. Men ville ändå vara snabb, så vi sprang lite.
Bea tog Emilio i pulkan och vi började gå mot familjen T. :) Trisse´s födelsedags kalas!
I den långa uppförsbacken blev vi dock tvugna att stanna, och Jenny var tvungen att hämta andan. Inte lätt med min stora mage. ;) Hiih!
Var super mycket folk hemma hos Tony, Therese och Tristan. Så både jag och lille E blev lite blyga. Men fick gott fika och hade super trevligt! :)
Elliot satt bredvid födelsedags barnet och mumsade på banantårta. Klappade och tog lite på Tristans fina hår, hiih. ;) Så sött när dom klämmer och känner lite på varandra sådär!
Sedan bar det av hemåt igen.
Mamma kom med mat till oss, eftersom vi blev lite sen hem.
Tusen tack älskade mamma, du är oslagbar!
Moussaka, och mums vad gott det var tyckte jag och E. :)
Träffade Klara på hemvägen, och det var ju eeevigheter sen.
Fick träffa hennes nya kille, eller sambo blir det nu, Fredrik. Han verkade trevlig!
Får hoppas det blir nånting av tjejträffen vi tänkt haft i början på Mars, håller tummarna! :)
Saknar Niklas!
Pratade med han tidigare, han var rätt sur och grinig. Nästan skällde lite på mig.. Inte likt honom alls. Jag blev nästan lite ledsen.. Hmf! Jaja, får hoppas det bara var hunger eller trötthet. Får en sån där surpuppa vill vi inte ha hem.. Eller jooo, det vill vi!
Måste bara skriva att allt slit för kameran spelade ju ingen roll, suck! Då jag inte tog ett enda kort på Tristans kalas.. :( Ledsen jag blir på mig själv. Men Tony for runt med kameran i högsta hugg, så hoppas han skickar någon bild, eller Therese. ;)
Tog en massa kort när vi kom hem istället. Lägger ut dem i morgon, så får ni se på min, eller vår, sötnos! :)
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar