tisdag 22 februari 2011

Glömde dessa bilder!

Miiiin sötnos!!!
Usch, Elliot! Inte flugsmällan i munnen. :s
(Dom är oanvända, då han fann dem som roliga leksaker direkt när vi köpte dem.) Såå fin i mammas pannbandet! ;)



Mamma & Jossan var ju här på kvällen..
Och inte vet jag.. Dom tyckte magen såg rolig ut, och skulle prompt ta kort?!
Inte vet jag vad det är för "fel"?! ;)
Bebis hade tryckt sig väldigt långt ner iaf.
Den är så bråkig, eller busig kanske man ska säga.
Myspys!




Snart avklarat hela 27 veckor, påbörjar på Torsdag 28. :)
Nyfiken på Dig där inne!






1 kommentar:

  1. Ja det både ser ut och känns som om man svalt en badboll :) haha. Men snart så är jag förhoppningsvis av med magen.

    Ja gud så svårt det är med namn alltså. Killnamn är lättare, faste egentligen vill Jimmy Lucas, men jag har övertalat honom till Linus :) hihi.
    Tjejnamn är så mycket värre, är så rädd att man ska ångra sig, finns så mycket fina namn. Men jag tror det kommer bli en pojk, så det återstår att se:)

    SvaraRadera