måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag, BVC, Krokanen, Förlovad 2år?!

Vecka 25+4Niklas stack iväg imorse och städade, tvättade och byte olja och oljefiltret på vår kära BMW.
För den måste tyvärr säljas, pga att vi inte får plats riktigt i den nu när det snart kommer en till. Så är någon sugen på att köpa en svart kanon fin BMW touring -02 med beige skinnklädsel multifunktionsratt, xeon lysen m.m., hör av er!
När han kom hem slängde vi i Elliot lunch, som sovit nästan två timmar.
Medans låg mamman ner bäddad i soffan och hade ont i kroppen och magen.
Förstår inte vad det är. Om det är att bebis är "för" bråkig därinne.
Sedan var det dags för BVC besök.
Elliot väger nu: 11 940 gram
Längd: 80cm
Huvud: 47
Sedan blev det stick vardera låret.. :/
Mamman gillar inte sprutor!
Så tur pappa var med, annars brukar mormor följa oss som tur är.
Efter det blev det fika på Krokanen.
Är ju trots allt Alla Hjärtans Dag, så nånting ska man kanske unna varandra.
Åt och fikade, smaskens!
Sedan rullade man (bokstavligen) ut därifrån. :b
Hemma har det väl inte hänt så mycket nu. Plockade ner lite tvätt.
Vägrat laga middag har jag gjort också..
Tycker det är så tråkigt, samma gamla jämt.
Och inga nya ideér och hjälp med tips får man.
Så grabbarna kokade makaroner och stekte på köpta köttbullar, vilket inte jag äter.
Så jag får gå hungrig ikväll, sur och grinig som man är.
Lagomt åt mig!!
Blir så less på alla människor som har annonser ute, på vagnar och bilar.
Otrevliga människor!
Fast en annan är äckligt trevlig alltså.
Usch!!
Kom nyss på att jag och Niklas förlovade ju oss på Alla Hjärtans Dag.
Så två år idag?! Eller?!
(Kollar ringen)
14/2 -09, stämde!
Grattis till oss. :)
Elliot och Maja leker.
Bästisarna!

Elliot vandrar runt i pappas kepsen, coolingen!

Lite av vårt sovrum.
Ett nattduksbord.
Och text på en av väggarna i vårt rum.
Vår datahörna.
Lillhjärtats rum.

E´s favorit hylla.Hyllan som pappa snickrat.
Ganska dåliga bilder, tog med mobilen.
Orkade inge annat.
Ska väl lägga ut på övriga delar av lägenheten också.
Men orkar inte de nu.
Nu ska surpuppan gå och leka med sin son.
God kväll med er!

4 kommentarer:

  1. Oj då, hoppas verkligen allt går bra för dig iallafall. Hoppas UL ser bra ut.

    För mig gick allt så fort. Hade magont på natten (började vid 02). Klockan 05.30 gick mitt vatten och då stannade värkarna upp så jag trodde det slutade. Men i bilen på vägen till Gävle var det bara 3 minuter mellan värkarna. Kom till gävle 7 på morgonen. Klockan 08.45 fick jag första krystvärken och 08.55 var han ute. Så det gick väldigt fort och väldigt bra. Hoppas på liknande igen :) Det är nära nu men känns ändå så läääänge =/

    SvaraRadera
  2. Aha, jag såg att det va nån lägenhet till salu där nu för nån vecka sedan och det visade jag för Daniel. Får se hur det går senare som sagt :) Lycka till med teckningarna ;D

    SvaraRadera
  3. Stor han blir Elliot! Trisse var ju 9,3kg o 74cm :P Ni har så fint hemma! :) Och världens sötaste Elliot! :) Kramar!

    SvaraRadera
  4. Grattis till 2-årig bröllopsdag!
    Säg bara till om vi kan hjälpa dig med klänning till Er stora dag.

    Varmt välkommen till oss!

    Runda Rut - Vi klär storheter!

    SvaraRadera