söndag 20 februari 2011

Mysdusch och gnällspik!

Usch, vilken sur, grinig och gnällig männsika jag är!
Jag känner att jag verkligen vaknat upp på fel sida idag.

För det första somnade jag alldeles för sent igår..
Sen har jag sovit urdåligt! Kissat, haft svårt att somna om medmera.
Höll på att somna om någon gång efter fyra, men då får jag kramp i vaden.
Alltså hjälp vad ont det gjorde, haha!
Trodde jag skulle skrika till där ett tag.
Har ont i benet idag, haha. Så var nog en ganska så kraftig ihop dragning/kramp.

Kändes mycket bättre efter det att jag och min prins E tagit oss en dusch.
Inte lätt att vara själv måste jag säga.
Fick täcka vårat kaklade golv med massvis av handdukar, såå rädd att han ska ramla och slå sitt lilla huvud!
Men det gick ju det också, nu ligger alla handdukarna i tvättmaskinen. Belv en del. :b Haha!
Roligt var det att duscha tyckte Elliot, och framför allt när man kunde gå ut och in ur duschen.


Hör att han vaknat nu!
Ska vi äta lite lunch, klä oss och gå hem till Tony & Therese. Tristan har ju fyllt 1 år! :)
Får se om vi tar sällskap med Bea.

Bye, så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar