lördag 12 februari 2011

Gör oss klar för Dop.

Gör oss i ordning för Dop.
Elliot sover än, sovit ett bra tag nu.
Men det är skönt det, så kanske han orkar hela eftermiddagen. :)

Jag mår inge bra idag..
Vet inte vad det är.
Kan inte äta.
Och mår lite små illa.
Ont i magen har jag också..

Måste åka hem till mor och syster och låna nå klackskor.
Är typ en meter snö, om inte mer, in till vårt förråd. Usch!
Och det är det fastighetsägarens ansvar att fixa iaf. För är ju till allas förråd.
Så glöm att vi skottar det själva!
Så jag har inga skor, alla är nånstans inne på förrådet. Eller jag har ett par slitna Adidas skor, och ett par riktigt lurviga vinterskor.. Passande för kyrkan och Dop?! Nej.

Hörs säkert mer senare.
Är ju underbart väder! Hoppas jag piggnar på mig lite, så kanske man kan hitta på nå mys sen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar