torsdag 17 februari 2011

17/2 morgonen.

Inatt när jag var in och tittade till honom, lill hjärtat!
Det här är våran Pippi Långstrump de, alltså han sover med fötterna på kudden. :)

Morgonmys i mamma och pappa säng. Välling och tv!


Favoritleken, springa ut och in i duschen.. ;)
Han tittar på mig som: "Mamma, sluta stör mig!"



E sover nu, så jag har ringt på vagnen. Och äntligen svarade hon, men den var förmodligen såld. :/ Hon skulle höra av sig om det blev någon ändring. Typiskt! :(
Har kladdat lite mascara nu, måste försöka peta i mig någon frukost. Super hungrig!

Nu ska jag Googla lite om mitt magont.
Annars har jag lovat mamma och Caroline att ringa barnmorskan.
Hoppas ni får en bra dag, trots att den ser grå och tråkig ut. :b

1 kommentar:

  1. Men sötunge! :) Trisse sover också hur som helst i sin säng, överallt och ingenstans :) Brukar gå in flera gånger per kväll bara för att kolla hur han ligger den gången :D
    Hoppas du slipper ha ont i magen förresten! Hjälper det inte med tranbären så måste du kolla upp det, även om det inte är något! Då slipper du åtminstone fundera på det!
    Kram!

    SvaraRadera