söndag 13 februari 2011

En härlig Lördag kväll med Lottis, Carina & Sofy.

Eftersom jag mår bra och blir glad av bilder så passar jag på att leta fram gamla godingar.
För träffade ju de här topppen tjejerna igår kvällst hemma hos Sofy:
Alltså Sophie, Carina & Charlotta (Lottis).

Så skönt att få prata av sig lite!
Här är vi kanske 16-17 år, Jag & Sofy.

Resa till fjällen med skolan, första året på Torsberg kanske?!
Inte alls beredda. ;)

Ser nästan likadant ut året efter. ;)
Lill godingen Carina.
Me and Lollipop.

Lill C, Lottis och Jag.

C and J

Vi, igen. :)


Hoppas vi ses snart igen tjejer!
För långt mellan gångerna. <3>

2 kommentarer:

  1. vilka pinglor :D

    sv; ne det är det inte :) är nog ngn gubbe som brukar ha sitt släp nere vid husvagnarna och köra upp bilen hit men vet inte vem. min står vid volvo den, brevid willys typ och har inga dörrar på sidorna eller bak som den här här utanför har :)
    a men hon har sånna ögonfrallor alltså, det är väl därför de fångas upp antar jag ;D

    och er andra är beräknad i maj ser jag, vad underbart ;D

    SvaraRadera
  2. Jag ska föreslå det för Daniel iaf, var är det ni bor nu föresten?
    Ja prova det där med att rita.. Hugo tyckte att det va jätteroligt! :D

    SvaraRadera