söndag 13 februari 2011

Arg!


Arg är bara förnamnet!!!!
Fy fan vad sur jag varit nu på kvällen/eftermiddagen.
Hon som skulle skicka vår vagn idag passade på att sälja den.
Så ingen syskonvagn för familjen Frank/Eriksson. Åh!!
Och hade inte jag varit så dum och litat på den här jävla f*ttan så hade jag självklart fortsatt att kolla Blocket. Men bara för att jag är så fruktansvärt blåögd och godtrogen så gjorde jag inte det, och missade en kanon fin vagn som kom ut igår, i Gävle. Åh!
Jag känner för att strypa någon. Suck!
Idag stack Niklas iväg på morgonen och åkte längdskidor med min pappa, bra träning det.
Jag och Elliot var hemma och tvättade och plockade.
Sedan när pappan kom hem åt vi korv med bröd, allihopa. :) Vilket gillades av Elliot!
Sedan städade vi och gjorde fint här.
Sen hälsade Elliot´s farmor och farfar på, vi fikade med dem och lekte lite.
Sedan när dom åkt hem klädde vi oss och gick hem till gammelmormor där det blev biffar, potatis och morotsstuvning. Vilket vi älskar!
Åt glass och kakor till efterätt. Elliot fick smaka glass, men gud vilka grimaser. Gillades inte speciellt mycket. Så han fick mumsa på rån. Kollade också hockeyn, Sverige vann! :)
Nu är vi hemma och myser på. Jag nöter Blocket som en idiot. Hade vekligen viljat haft en vagn så det var ur världen, men men.. Sånt är livet. Blir att köpa en ny annars då. Kan ju lugna oss en månad till ca. Eller bebis?! ;)
Är arg och irriterad, vill dränka mina sorger i godis. Men än så länge har jag lyckats hålla mig till att knapra på ett äpple.
Go kväll!

3 kommentarer:

  1. Men vårda språket fröken...

    SvaraRadera
  2. Tvillingmamma Linn13 februari 2011 kl. 22:01

    kolla på bollnastorget.se .. mycket fina tvilling vagnar där :)

    SvaraRadera
  3. Gud vad dåligt gjort av dem. Har varit med om samma sak förut jag med. Man blir så fruktansvärt arg!!!
    Hoppas ni hittar en ny vagn iallafall :)

    Om jag är nervös inför förlossningen, så är svaret JA :) Det gick otroligt bra med Liam, så går det lika igen så är jag inte särskilt nervös. Men man är ju rädd att det ska bli långdraget eller att något ska gå fel, vilket jag inte hoppas. Samtidigt är man rädd att det ska gå alldeles för fort så jag inte ens hinner till Gävle, det är ju en bit att åka. Men jag hoppas verkligen det kommer gå bra, ska bli skönt att ha det gjort :)

    SvaraRadera