lördag 5 februari 2011

Vila i Frid.

Vet fortfarande inte vad jag ska säga.. Eller vad jag ska skriva.
Du betyde så mycket för så många.
Men jag tror aldrig Du förstod det själv Jocke. :(
Men jag hoppas Du var med oss i Fredags, såg oss alla som saknar Dig!
Skulle skriva i Din minnesbok, men vad skriver man?!
Jag var helt tom i huvet, i kroppen.
Du var så klok Jocke!
Gav alltid bra råd, och visste alltid vad som var bäst för alla andra.
Varför följde Du själv inte dessa råd?
Jag kommer minnas Dig som den glade vän Du var.
Den kloke lille funderaren.
Med det stora fina hjärtat!
Du hade plats med alla förutom Dig själv i det hjärtat.
Jah hoppas Du har det bättre nu, att Du funnit ro.
Att Du tittar ner på oss och hälsar på oss ibland.
Kommer alltid minnas och sakna Dig.
Älskade Joakim!
Vaka över din tappra syster!
Hon är så otroligt stark.
Jag beundrar henne verkligen!
En tapper liten kvinna som kämpar, likaså Din mamma.
Känner inte Din pappa lika bra, men håll ett öga på han också!
Vila i Frid Jocke.

1 kommentar: