måndag 21 februari 2011

Städning med M&M, nu stan med C&L. :)

Japp, min älskade mamma och mormor har varit här mitt på dagen och hjälp mig städa.
Helt ovärderligt! Tusen tack.
Är inte lätt att vara själv och städa. Elliot älsar dammsugaren, älskar trasor, älskar sopen, moppen.. ALLT, som har med städning att göra! Så han ska ju helst hålla i allting. Skruva och känna på dammsugaren. Så det tar ju evigheter!
Sen och plocka ihop saker med denna lilleman är näst intill omöjligt. ;) Haha!



Så tur vi var tre stycken så gick det undan lite! :)
Har sån fruktansvärd foglossning sen jag sprang med vagnen igår, så hade nog inte klarat mig själv.
Men nu är det fräscht tills imorgon då pappa Niklas kommer hem.
I morgon ska jag passa på att byta sängkläder och tvätta upp det.


Nu ska jag leta fram nå kläder.
Lilleman vaknar väl snart och då ska vi på stan och ta en fika med Caroline och Linus!
Det ser vi framemot! Har saknat dem! :)

Det här med kläder är ju inte roligt.
Hatar när byxor sitter åt nere mot magen. Så blir kanske mjukisbyxor. :s
Men det känns inge vidare. Jaja! Får se vad vi gräver fram.

Ikväll kommer syster igen, kanske mamma också?! :)
Blir Familjen Annorlunda och Det Okända!

Puss på Er så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar