torsdag 3 mars 2011

Fotografering och middag hos gammeln.

Igår följde mamma med oss och hämtade ut vår nya vagn, en Teutonia Team Cosmo.
Super fin, super skön att köra, lätt och lämplig att köra! Den är kanon. Har dock bara provkört med ett barn och så en liten pudel. ;)
Den är mörkbrun, hårdliften är också mörkbrun och även skötväskan som vi fick till!



Elliot har varit fotomodell idag också. Och nu fick vi till alla de bilder som vi ville ha, så skönt att ha det avklarat! :) Åkte efter det hem till gammelmormor där resten av familjen väntade med mat. Mums! Efter maten fick vi glass, och morfar passade såklart på att bjuda lille E.
Vilket först såg ut att gilla det, sen INTE, men sen gick det i lite igen. Tills han fick för mycket glass i munnen och gallskrek. Blev nog lite chockad av kylan. Haha, sedan ville han inte ha mer glass. ;b




Elliot vaknade 04:00 inatt, och tok skrek. Inte en aning im vad det var som var så fel. Gav han vatten, för tänke jag blir/är rätt törstig nu när jag är förkyld, men nee. Torkade näsan på honom och gav han Nezeril, men nej nej. Tog up honom och försökte lugna honom, men det gjorde bara saken värre. Jaja, slutaade med att jag fick lägga ner ett skrikande barn och bara gå därifrån. Och det var då effektivast. Han tystnade efter en stund. Får så dåligt samvete när jag gör så. Men jag vet att det är de ända viset att få honom att somna om.. :/
Sen låg mamma Jenny vaken. Halv sju vågade jag skicka ett sms till sambon i Malmö.
Sen höll jag faktiskt på att somna till, men då 06:50 vaknade lill prinsen. Så det var bara att kliva upp.
Har varit HEEELT slut idag kan jag säga. Ögonen har gått i kors, huuvdet har värkt, snoren rinner, ont i halsen.. Jaja, ni fattar! :b
Men på förmiddagen bestämde vi oss ändå för att åka till Caroline och Linus. :)
Var lika trötta och snoriga miner där. Grabbarna gick mest runt med sina snuttefiltar. ;) Hiih. Åt lunch där och sedan åkte vi hem och sov. Till och med jag! Den ní. Somnade på soffan och dreglade ner hela min arm. Haha!
I morgon är det begravning. :(
Jag kommer inte i några kläder. Usch! Hade gärna slupit mjukisbyxorna..
Provat mina gamla jeans, och jag kommer ju i dem. Fast omöjligt att knäppa dem. Sen sitter dom ju som hej-kom-och-hjälp-mig! Har fått jätte stora lår och röv! Inge kul. Men men.
Det hör till. Jag har redan världens vackraste son, och snart ännu ett till litet mirakel.
Kan säga att jag längtar otroligt mycket efter det lilla livet där inne. Stanna dock därinne ett tag till!! Men ska bli så mysigt att få se vem du är, vem du är lik, hur du ser ut osv. Hålla om dig och snusa på dig! Hiih.
Ne, syster är här. Vi väntar på Big Brother! Bara skit på tv nu.
Jaja. God natt!! :)
Ska lägga ut bilder på Elliot och Linus också! Sötungar!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar