söndag 27 mars 2011

Våran mys-söndag i bilder. ♥

Har inte gjort mycket alls idag, vilket är SKÖNT! Helt underbart. För vår familj har nästan alltid fullt upp, alltid är det nånting. Men inte idag. :) Jag fick en liten, liten sovmorgon, och det var inte igår. Men grabbarna kan inte klara sig länge utan mamman.. ;) Haha. Nedå. Mamman som har svårt att slappna av och "släppa kontrollen". Vi har källsorterat en massa idag, plast, konserver, flaskor m.m. Lät Elliot promenera av sig lite spring i benen, men han höll på att blåsa omklull. ;b Lagat god mat såhär på kvällen, ätit glass och apelsin vid tv:n medans Niklas pillar med mitt hår. Underbart de med! ;) Elliot vägrade dricka välling ikväll. ;O hmm.. Får se om han kanske vill sluta med de?! Kollar för en gångs skull film med Niklas nu. Har fått nya kanaler så tv11 är borta.. BORTA! Och med de inge Big Brother. Ahh! Jaja, har otroligt mysigt iaf. :) Ska kolla Bb i morgon i sängen. Ska skynda mig tillbaka till filmen nu. I morgon kanske det blir Gävle för bilköp! Gillas!! :D
Elliot med pappas stora keps.




Försöker få en bild på hans nya frisyr, men inte det lättaste.

Han är mer vild en tam. ;)

Och mobilen SEGAST!


Promenad med pappa.

Mina älsklingar!


Riktigt fin i sin nya mössa som syster & jag inhandlade i veckan som var.

Provade också Adidasjackan.

Och snart är det så skönt ute att man kan börja använda den. ;)

Syns att lille E farit fram med sin far.. Hm!

Stort märke under läppen. Sprang in i ett bord när dom busade i vardagsrummet.


God kväll!

Jag älskar mina grabbar mest av allt!!

1 kommentar: