söndag 20 mars 2011

SM-guld Bollnäs GIF?!?

Idag.
I detta nu!
Nee, men kanske två timmar sedan då.
Mammas kompis Maria (från vänster), syster och så Monica! :)Pappa på hugget!!
Alltså jag känner på mig att vi spöar SAIK.
Guldet är vårt i år!
Heja, heja Bollnäs!

Har precis lagt E, så hoppas han somnar så man får en liten lugn stund vid tv:n. ;)
Kommer skrika som en tooook!


Bilder på E sen sommaren 2010.
En liten kille. ;)
Vi har väntat länge på det här nu, och det är vår tur nu känns det som!
Bilder sen någon månad sen..
Längtan efter Guld. ;D



Gammal bild på en liten Trisse och en liten Elliot.
Hade tänkt kollat hos T&T, men vågar inte göra mycket när magen "krånglar". :/
Får försöka träffas till veckan eller nå. :)

Vid lunch bakade jag och E den där kakan Frida tipsade om.
Och herreguuud så god!
Tusen tack Frida för detta drömrecept! :)
Jag kommer bli smällfet, hahah!


Så här GLAD blir man när man får höra pappa Niklas i telefonen. ;)
Någon som verkligen saknar sin pappa!


Goungen mumsar på smeten.
Riktigt kladdiga blev vi, alla tre. ;)
Gammelmormor kom och fikade lite med oss.
Så hade hon köpt mjölk och en massa gotta till mamman.
Tusen tack min ovärderliga, älskade lilla mormor!
Ne, nu måste jag bänka mig vid tv:n!
Syster ringde från någon pub/lokal där Flames befann sig.
Och gissa om det var draaag?!
Hon stod UTANFÖR, men lät som om hon var mitt i bland dom.
Hahahah! ¨
Fyra bussar bidrog SAIK med.
Så ska bli spännande och se när dom filmar.
Ett hav med orange och blått kanske?!? ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar