onsdag 9 mars 2011

Ego Jenny.

Vi har det kanon bra i fjällen. :)
Jag får såklart inte alls göra så mycket, för sambon och familjen.
Så jag latar mig mest. När alla är ute i längdspåren eller i backen så försöker jag roa lille E så gott jag kan.. Vi leker, läser, tar pulkan ibland osv.
Har sån fruktansvärd foglossning så kan knappt röra mig ibland. Men jag försöker så gott jag kan. Ser ut som om jag är över 100år.. Suck!
Sängen som jag ligger i bidrar till en hel del smärta, den är inte alls skön! Världens tunnaste madrass.. Jaja. Elliot storm trivs. Njuter av all uppmärksamhet och sover hur bra som helst, och hur mycket som helst!

Har också varit ut och ätit på Trappers, myspys!
Har också köpt en leksak till lillkillen, hiih. Någon spelgrej med hammare.
Funderar också på att köpa en skitsnygg Lindbergs mössa till honom! Är besatt av mössor, vet inte hur många han har med sig hit.

Har haft lite långtråkigt så det slank ner några varor i shoppingbagen också, hemlis hemlis. ;b
Var lite ego för en gångs skull, handlade bara till mig själv. ;o Och det var INTE igår.
Längtar lite efter vår/sommar och värme nu.
Detta blev det:
































Ska ta och krypa i säng nu.
Man blir trött av fjäll luften. Och äter gör man heeela tiden, och alldeles för mycket! OCh det är inte bra, jag som inte rör nästan nånting på mig.. Hm!
Jag som skulle vilja vara någorlunda smal till sommaren.. Är nog bara att glömma det.
God natt!

1 kommentar:

  1. Men Jenny sluta nu! Allt kommer bara rinna av dig, så lugna dig nu :D Roligt att handla till sig själv, inte ofta man unnar sig det nu! =)

    Skönt att läsa att du tar det lugnt och att du har trevligt :) Passa på att njut, snart är ni hemma igen och då är man snabbt tillbaks till vardagen, tyvärr! Men samtidigt ska vi leka, så lite roligt är det ju :P
    Kram

    SvaraRadera