tisdag 27 april 2010

Besök av min Pappi.

Har haft besök av min pappa. :)
Han hade cyklat hit, haha Och det är en bit de. :b Förut en kväll hade han sprungit hit också.
Vill hålla sig i form han, vilket en annan också borde. Men men.

Sitter här med godispåsen nu, mums mums.
Min son är lite gnällig, skäller lite på mig och Niklas.
Alltså han pratar fast med en väldigt gnällig ton, precis som att han är arg och vill säga till oss på skarpen. Sötnosen.
Vet inte om han har ont i magen för att jag åt pizza igår, eller vad det är för fel.
Kan vara att han är trött. Han har ju som sagt inte sovit nästan nånting idag.
Han somnade vid sex, och sen väckte jag han vid halv åtta.
Rädd att han inte skulle sova nånting inatt.
Kanske fel av mig, men men. Lite egoistiskt också kanske.
Men det är så skönt att han sover hela nätterna, och länge dessutom.
Jag behöver det. Och Niklas också för den delen.

Bara skit på tv:n. Och vi hade ingen film som vi var sugna på att se heller.
Så får se vad vi hittar på. Kanske lägger oss på golvet alla tre och försöker underhålla varandra.

Ha det bra så länge !

1 kommentar: