söndag 11 april 2010

Soooooool, och Söderhamn.

Åh, härliga sommar !!!Idag blev det avfärd till Söderhamn, vår faster fyllde 45.
Vi åkte lite i förväg och sprang runt lite ute på E-center.
Sedan åkte vi in till stan och gick på Sibylla för att köpa en glass och njuta lite av solen.
Hur underbart som helst !
Dock frös vi lite om våra små stjärtar. :b
Älskade lillasyster, hiih.
Som vanligt får vi en massa skrattanfall så Niklas blir så less på oss. Haha !
Niklas tog en hamburgare istället.. :o
Blir alldeles chockad, förstår mig inte på honom..
Klart man ska ha en glass när solen skinner !
Man måste ju fira att våren och sommaren snart är här.
Och det gör man såklart med MJUKGLASS !!
Mitt lilla hjärta njuter i solen. :)

Oopsss, Jenny !!
Haha. Jaa, jag måste ha haklapp brukar min kära sambo säga...


Och jag tror man kan förstå varför på denna bild.. Hm.
Haha..

1 kommentar:

  1. Åååh kommer du ihåg den här dagen?! :D hahaha, Niklas vart så less och sur på oss när vi fick världens skratt anfall! Haha. Känns som det var jättelänge sen ju.. Tiden går så fort! Älskar dig bigsys! <3

    SvaraRadera