onsdag 14 april 2010

En väldigt förkyld liten kille..

Har lite som foglossning sedan gårdagens rabalder, haha. Illa fröken Frank, illa !!
Både Niklas och jag har nog sovit lite halvdåligt inatt.. Legat och lyssnat på vår lille son som haft svårt att andas och hostat och snorat. Usch och fy så hemskt.
Klockan fem klarade jag det inte mer, gick och tog upp lilleman och la han med oss. Kändes säkrare på någotvis..
Har försökt sovit igen lite nu på förmiddagen, men min son är för övrigt väldigt pigg och pratsam, så det har inte varit det lättaste att fått sig en liten blund..
Vi som skulle gått på stan med Bea och Emilio idag, snyft.. Ska vara uppe ett tag nu och se hur det går, kanske att vi åker in senare..
Jag håller på att hänga en tvätt, med mitt nya skjöljmedel som luktar HIMMELSKT !
Helen har sökt kurser åt mig idag inför HT -10. Super snällt av min kära vän ! :)
Fast egentligen så vill jag inte tillbaka.. Jag vill vara hemma med min son ! Njuta av tiden med honom och bara ta det lugnt. Men livet funkar kanske inte så ?! Ne.

Så idag blir det väl ganska lugnt till en början.. Får se om det blir stan, har lite som jag måste fixa.. Skulle ha försökt hunnit träffat Frida också.. Men är inte Elliot piggare blir vi hemma, punkt slut. Vill inte släpa runt på min son om han mår dåligt.
Ojoj, svårt när inte dagarna räcker till.. Det går alldeles för fort allting !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar