måndag 26 april 2010

Fönsterputsning och promenad med Anna.

Inlägget om gårdagen,
datan krånglade och raderade och vägrade lägga ut osv.

Imorse vaknade jag av att mobilen ringde, det var min mamma.
"Hallå, vad gör du ? Men Jenny, är du sjuk?"
En mycket nyvaken Jenny fattade ingenting..
"Hej. Va ?! Nee.. ?! Jag sover. Men vad är klockan?"
"Den är halv nio, svarade hon."
"Åh guud, jag måste kolla så Elliot lever, sa jag."

Helt underbart ! Elliot somnade före tio igår kväll och sov till strax efter halv nio.
Mammas duktiga kille !! :) hiih.
Mamma och min mormor kom i morse och hjälpte mig att putsa fönstrena.
Kanon fina blev dom !! Så torkade vi ur mitt vitrinskåp och putsade, eller torkade av kanske man säger, alla prydnads saker på hyllor och i fönster. Fräscht och härligt !!
Tusen tack till min älskade mamma och min älskade mormor !! Ni är dom bästa. <3>måla utemöblerna, då ringde Anna och frågade om vi kunde gå en sväng. Och det tyckte jag. Så då gick vi ännu en långpromenad. Pratade en massa om allt möjligt, skönt att prata av sig och kul att träffa Anna. :)
Efter promenaden följde hon med in, då bajsade lille Elliot ner sig. Tre gånger ?!

Storhandlade också, blev dock inte så mycket.
Var in till pappa en snabbis och kollade Dopklänningen också. :)

Niklas har precis kommit hem i från sina föräldrar, så nu blir det läggdags.
God natt alla !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar