torsdag 22 april 2010

Catfight..

Sitter nu och äter lite frukost. Elliot ville upp tidigt idag, så jag klädde på honom och gav han lite mer mat. Då somnar han, och nu sover han så sött såå. Men jag hann ju duscha och klä på mig, så jag är inte trött alls. Eller det är jag nog bara jag lägger mig.. Men lika bra att köra på nu. :)

Har precis räddat Maja ifrån en catfight. Kom ut från duschen och hörde två jättevrål, jag skyndade mig ner och visste inte om jag skulle våga öppna dörren eller inte.
Inte vill jag se min katt alldeles blodig och trasig.. Fy. Jag som är så rädd för blod. :/
Men iaf så tog jag mod till mig och ryckte upp dörren. Den vita katten, Jockes katt, sprang som en tok och gömde sig bakom ladan. Maja, vår svarta katt sprang och tänkte gömma sig under ladan, men då ropade jag på henne. Och då kom hon och sprang in på en gång.
Dumma Bebis !!! (Jockes katt heter så, fast den är ENORM)

Blir nog Bollnäs snart. Ska höra med mamma när hon slutar idag. Hör att min son vaknat nu.
Så då ska vi klä på oss och åka. :)

Igår när Niklas gick runt med honom "brumma" han som en bil. Synd att man inte filma eller nå.. Lät så himla roligt. Han gjorde det flera gånger också. Rallykillen. ;)
Sen så satt han i mitt knä igår.. Ja, det är sant !! :o
Han har så himla bråttom med allting, vår lille son.
Han strävar med huvudet och ska upp till sittande, så jag tillät honom. Och sedan släppte jag, alltså inte helt. Jag höll mina händer några centimeter i från hans lilla kropp.
Och han satt, stadigt. Något framåt lutad.
Herregud !!! Mamma vill ju ha sin lilla bebis.

Går alldeles för fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar