fredag 23 april 2010

Hemmadag..

Hela veckan har vi farit runt, runt. Så idag tänkte jag att vi bara skulle vara hemma och fixa lite. Och bara för att jag kände att jag hade en hel del att göra här hemma så vill inte min son sova.
Han sov hela natten, från elva till åtta imorse, och det var skönt.
Men sen åtta har han varit vaken enda till klockan ett. Jag har nyss lyckats få honom att sova. Så kör diskmaskin och tvättmaskin, slagit in paket, strykt kläder och jaa.. nu sitter jag här.

Hade tänkt bakat Snoddas/Kärleksmums och gått en promenad. Men har inte hunnit.
Hann aldrig torka håret, så blev ingen promenad. Är så otroligt snorig, och känner mig slut.
Usch, jag hatar att känna såhär.
Gråtit för minsta lilla idag också. Fattar inte vad det är med mig. Blir så otroligt less på mig själv. Ojoj.

Ikväll är vi bjudna på fest till Bea och Patrik, så det ska bli kul. Var en massa som skulle till dem. Så vår son ska få vara hos sin mormor och morfar.

Skulle behövt städa, men jag har ingen ork.. eller lust. Typiskt ! :/
Blir nog bättre när man får börja sminka sig och göra sig fin, då blir man nog på lite bättre humör.
I morgon kommer Mattias och Josefin hit, ska bli jätte kul.
Så måste nog upp och städa i morgon, haha.

Vill att Niklas ska sluta jobbet nu och komme hem !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar