söndag 18 april 2010

Börjar se ett slut..

Känns som att det börjar vända nu, igen.. Alltså min förkylning. Men man vet ju aldrig, kanske tar om igen. Känner mig iaf väldigt lycklig och glad. Så underbart med sol och värme.
Ser framemot allt man har framför sig nu, vårstäda, pyssla i trädgården, tvätta fönster.. Jaa, en massa. Ska försöka fixa en del med huset och rabatterna ute nästa helg, OM man är pigg och kry. Har förresten inte en aning om hur man stavar "rabbaterna", är det samma stavning som i rabatt eller ?! Jaja, hoppas ni förstår vad jag menar. Det är där man planterar blommor och så utomhus. :b
Var ju som sagt in till Bollnäs idag, middag hos mormor med god mat och en mumsig paj till efterätt, hiih.
Åkte hem i en ren, fin och glänsande bil och så satte vi oss vid tv:n. Då kom Elliots farmor och farfar och hälsade på. Dom hade med sig en "present", en grill. Och som Niklas längtat en grill. ;) Hiih. Så nästa helg ska han ha "grillfest", kan ju bli riktigt trevligt. ;) Drack lite kaffe och pratade, en hel del prat om dopet.
Ser framemot att fixa till dopet, ska ut och titta lite i affärerna nu till veckan, så jag får till allt som jag vill ha det.
Sitter och kollar på Bond nu. Lill prinsen ligger uppe och sover helt själv, andra gången nu. Känns lite små konstigt.. Men man har ju lite man vill plocka med nu när dagen är slut, då är det svårt med han i famnen. Får morgonmysa i morgon, som vanligt. <3
Är jag pigg åker vi nog in till Bollnäs imorn, annars pysslar vi väl med nånting här hemma.
Nu ska jag mysa med min storagrabb.

God natt ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar