onsdag 14 april 2010

Sjuklingen..


Lilleman är jätte snorig och hostar lite ibland. Jätte jobbigt. :( Men han har sovit nästan hela dagen så hoppas att han sover bort sin förkylning. Vid lunch sov han jätte bra, så då passade jag på att köra en till maskin tvätt, plocka ur och i diskmaskinen, sminka mig och plocka undan lite. Senare blev han gnälligare och ville bara vara med mig. Så jag knäppte på filmen Koops, för det var bara värdelöst på tv:n, och så myste vi ner oss i soffan.

Niklas är hemma nu.. Jag har börjat tillaga fisken, mums ! Funderar senare på att åka in till Bollnäs för att köpa nässprej eller näsdroppar, men min mamma sa att bröstmjölk fungerar utmärkt. Så vi testade det, och jaa.. något bättre blev han faktiskt !
Skulle varit in till Bollnäs och köpt en liten present, men får se hur det blir med de..
Nu måste jag gå till spisen och kolla potatisen och fisken. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar