onsdag 21 april 2010

Sämst.. :b

Haha. Hatar att hålla på med datorer, kan ju ingenting. :b Suck !!
Sen så skulle jag vilja ha photoshop, och hur fixar man de ?!
Och så vill jag ha Spotify, eller hur f*n det stavas..

Nu är alla i min lilla familj hemma, skönt. :)
Håller på att planera dop jag.. Hiih, ska bli så roligt.
Har spikat upp lite grejer på väggarna, tagit fram lite ljusare dukar och lite sånt smått och gott.
Så nu är det ganska fint här. :)

Har varit lite små ledsen/nere.. Har inte en aning om varför. Jag har inget att vara ledsen för. Jag har det hur bra som helst och borde vara glad.
Jaja, är väl nå hormoner eller nå sånt..
Känner mig lite bättre nu när jag fått pysslat på lite. :)

Niklas vill kolla på hockey, så ska ta min son nu. För han vill gå runt och titta. ;b
Får se om det blir nå annat bra på tv:n ikväll. Annars tror jag att jag ska stryka lite kläder, eller något annat. Vill pyssla på här i huset så man får det riktigt vårfint, luftigt och ljust.

Puss så länge !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar