lördag 17 april 2010

En tråkig Lördag..

Fortfarande sjuk.. :( Suck.
Elliot sov iaf hela natten inatt. Försökte lägga han på mage igår kväll, men efter några minuter hörde jag att han hade väldigt svårt med andningen. Så jag bäddade om honom på rygg istället med snutten och mysgrejer. Så det var verkligen skönt att han sov hela natten.
Kände mig något piggare imorse när vi var upp vid sex-tiden, men nee...
Planerade då att åka in till Bollnäs för att putsa på pärlan, men blev inge av de..

Niklas kämpar för att hålla mig kvar i soffan. Men jag är RASTLÖS !
Jag blir galen snart..
Försöker få honom att vi kan väl åka in till byn och panta burkar, så vi kan städa ur garderoben här nere. Eller gå upp och plocka ur "skrubbarna" som är full med kläder och annat ramel. Man kan väl passa på att få lite ordning när äntligen vi båda är hemma ?! Men nej nej.
Försöker hitta på bra på tv:n.. Slutar med att man hamnar på Disney channel, haha. Men det är ju så, bara samma och samma på tv. Försökte hitta en film, men det var ingen vi var sugna på att se..
Får se om jag lyckas övertala honom att åka in till byn eller nå, innan dom stänger. :b
Annars tar jag väl och badar Elliot eller nå annat mys. :)
Kommer nog att plocka lite sen iaf.. Man orkar ju en stund, sen så.. Blir man liggandes något längre, sen kan man upp igen..

Vill in till Bollnäs.. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar