måndag 5 april 2010

Söndag och Måndag



Igår sken solen.. Åh, vad efterlängtat !!! Sommar, vi saknar dig !! Åkte in till Bollnäs för en promenad. Är så geggigt och kladdigt här i Rengsjö så det är inge trevligt att vara ute och gå.. Satt på altanen med min familj och njöt av solen. Åt lite korv och tacopaj. Och sedan städade vi ur bilen. Ska tvätta och vaxa den bara det blir lite torrare efter vägarna..

Idag har vi tvättat, storhandlat och nyss städade vi hela huset. Farmor och farfar Åke tittade förbi idag, lite oväntat.. men roligt. Fick en söt blomma.

Nu har Niklas stuckit iväg med Jocke på någonting, skulle kolla en bil eller nånting.. Såklart. :b Jag och Elliot myser här hemma.. Och jag känner mig hungrig, igen. Haha !! :) Ska kanske ta mig lite pepparlax. Mums !! Det är min stora kärlek, tack mamma och pappa för att jag fick denna mumsbit ! ;)

Elliot började förresten att sova i sin spjällsäng för några nätter sedan, och det går kanon !! Vilken dröm. Han sover från 22-23 till 06-07, stolt över honom. :) Dock ligger han på magen... Vet att dom ska ligga på rygg med en kudde, men vad gör man ?! Han sover bäst och skönast på magen, så jag tänker då inte försöka tvinga han nå mer till att ligga på rygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar