måndag 5 april 2010

Flickorna tittade förbi & sen middag.

Ja, nu var det ett tag sedan...
I Fredags kom Anna, Carina, Sophie och Lottis och hälsade på mig och lillkillen. :)
Pratade, fikade och de fick alla hålla min lilla guldklimp.
Anna stannade kvar när de andra åkte, hjälpte mig att passa Elliot medans jag lagade mat. Sen åt Anna middag med oss, trevligt trevligt !

Lördagen bestod av Påsklunch hos svärföräldrarna där även Niklas släkt var. Elliot fick sitt första påskägg någonsin, av sin farmor och farfar.
Sedan på kvällen kom Helen & Jocke och hälsade på. Helen och jag åkte in till Bollnäs för middag hos Lottis med alla tjejerna. :) Jocke stannade och hjälpte Niklas med lille Elliot.
Hos Lottis åt vi, spelade spel och pratade. Så mysigt tjejer !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar