onsdag 21 april 2010

Psyk Jenny ?! Haha.

Stack till Bollnäs tidigt idag.. Den där obehag känslan fanns här i huset, igen.
Vet inte vad det är, är väl inbillning.. Men jag tycker då inte om det. Usch, spökhuset..
Före tio befann vi oss i Bollnäs, och det är ovanligt. För vi är familjen seg. :)
Ville inte ens äta frukost här hemma, bara åkte. Jaja, nog om de.

Mormor kom och hämtade upp mig, Elliot fick stanna hemma med sin mormor.
Så åkte vi på A&H, handlade lite allt möjligt.
Dock inte det jag egentligen skulle ha, som vanligt. :b

Är hemma nu igen, har tvättat och plockat lite. För min lille son sover i bilbarnstolen, och det är minst sagt chockerande. Han hatar den, i vanliga fall alltså. Om det inte rör sig, för då brukar det går hur bra som helst. Lustigt ! Jaja, bara att hoppas att han börjar gilla den mera.

Känner mig rätt slut nu. Ska nog ta det lite lugnt tills jag är helt återställd, men men.. Det kryper i kroppen på en när det är fint väder ute, men vill bara fixa och göra fint inför sommaren.
Tur att det är ganska molnigt idag, så man kan få ta de lite lugnt.

"Mammagruppen" har fixat babymassage för bara våran barngrupp, hur kul som helst !! Drar eventuellt igång nästa vecka, annars hoppas jag vi träffas ändå. Elliot vill träffa alla sina nya kompisar: Linus, Tilda, Lizen, Tindra och Wilda.

Längtar tills Niklas slutar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar