torsdag 22 april 2010

Oopsss, shopping...

Kom in till Bollnäs innan mamma hade slutat jobbet.
Så jag & Elliot gick runt där hemma med pudlarna, Judith & Molly. Hiih. :)

När mamma kom hem fick hon ha Elliot och jag följde med mormor och handlade lite till Morfars grav. En fin korg som vi ska pynta med blommor, stenar och en ängel.
Jag köpte present till min vän Bea, något sen. Men men. Bättre sent än aldrig. :b
Träffade Anna och Annso på Mobackes, fick en inbjudan om tårta senare idag för Jimmy fyller år. Mys, och grattis till Jimmy !! :)
Kollade efter blåa blommor till dopet. Men inte en ENDA hade dom !! Va ?! Blir så irriterad.
Jaja, fick specialbeställa om jag ville. Ska kolla Gärdetsblomsterhandel och den på stan först.

Mamma klippte sig idag, riktigt snygg blev hon.
Syster har en JÄTTE finne mitt på näsan, och då menar jag verkligen att den är stor. Haha.
Och ond verkade det som, stackarn. Men såå roligt att retas. ;) Men synden straffar väl en så man får en ännu större. Haha, bara att vänta och se.

Ja, nu har jag beställt kläder ifrån Gina Tricot. Två klänningar. Jag kunde inte låta bli.
Fy på mig !!
Men det blir faktiskt dop, och sen sommar på de. Nånting fint måste ju även en mamma få ha. ;)
Sen så var jag även ner på stan en snabbis med mormor, och då blev det ett par byxor till Elliot och så en AC DC body.

Nu är det hockey igen, SUCK !! I vanliga fall älskar jag hockey, OM det är ett lag man håller på. Jaja. Ska väl ta och underhålla min son lite så Niklas får kolla på hockey.

Bye bye !

1 kommentar:

  1. "jag hade ett privatliv tills min syster skaffade blogg.." - TACK för att du hänger ut mig! tack ;)

    SvaraRadera