tisdag 20 april 2010

Fixpix..

Idag har vi varit i Bollnäs hela dagen.
Följde med mamma och mormor till Erikshjälpen, passade på att överlämna lite barnkläder som vi inte skulle ha kvar.
Sedan blev det Rusta och Jysk.
Hittade äntligen blåa bullformar och ljusblåa ljus, till dopet -såklart !! Hiih.
Och så köpte jag nya sitdynor till våra utemöbler, och det var inte det billigaste vill jag mena..
Ska köpa stora krukor lite senare och fylla trädgården och våran uteplats med, fint fint !!

Niklas lagade pannkakor idag, mums !! Hade en period då jag inte åt pannkakor, men nu är det gott igen.
Niklas har varit iväg och spelat innerbandy, och sedan badade vi Elliot. :)
Är jätte trött nu, hade svårt att somna och slappna av natten som var. Massa tankar, och det hjälpte inte att Niklas snarkade som en GALNING. Suck !!

I morgon ska vi nog in till Bollnäs igen, tänkte ta med mormor på A&H. Längesen jag var där, och det är ju en utav mina favorit affärer.
Ska även försöka hinna med stan, mera dop grejer och Sia ljus står på listan. Får se om man orkar/hinner med de. Ska olja utemöblerna också, tänkte jag. :)
Nu säger jag hej då.

Förresten måste tänderna spöka lite på våran son, han har dreglat en längre tid, bitit på sin hand och på kläder.. och känner nu att han biter på mitt BRÖST !! Aj aj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar