tisdag 13 april 2010

Tisdag - Promenad med mormor & Innerbandy

I morse vaknade denne lilleman klockan halv åtta. Låg med mamma i sängen i en timme, myste och pratade. Sög lite på handen och jollrade förfullt. ;)

Gjorde oss ganska snabbt i ordning och tog bilen in till Bollnäs, till mormor. :) Han ser så stor och "vuxen" ut på bilderna, min lille prins. :)


Mormor och Elliot mys. ;) Hiih. Elliot har haft lite ont i magen idag, så tur att mormor hjälper mamma att guppa. Gick en promenad med mormor och hennes två pudlar. Skönt i det vackra vädret !! :)

Somnade skönt på mormor och morfars soffa..
Hemma igen, väntar på moster Josefin som ska passa lilla Elliot.
Mamma och pappa ska iväg och spela innerbandy.

Moster Josefin kom strax efter sex, och strax före sju åkte jag och Niklas med Erik Källenge till Rengsjö skolan. Mötes där av Lina. Super kul och se henne !! :D
Sen kom Peter, Jocke, Helen, Sophie och en massa andra. Så himla roligt !!! :) Måste göras om. Kan ju lova att jag, Lina, Helen & Sophie rockade med vårt lag. ;) Blir nog match igen nästa Tisdag. hiih.

Stort Tack till min älskade lillasyster som tog hand om mitt lilla hjärta !! :)

1 kommentar:

  1. inte så liten längre! och shit vad tiger overallen va liten då :o synd att jag inte köpte en större storlek så han kunde ha den till sommarn :p

    SvaraRadera