måndag 19 april 2010

Leva livet, kom så ska vi leva livet livet...

Lite bilder sen helgen då jag och Niklas provar Elliots nya hårborstar, hahaha. ;)
Haha. Min syster skrev precis och frågade vad det var för låt med Gyllene Tider som vi brukade poppa alla somrar och skrika som galningar i bilen.. Och det är ju "Leva livet" !! Så bra, hiih. Och man blir otroligt glad av den, så den ska nu letas fram och brännas till bilen, igen. ;)

Har hunnit med mycket idag känns det som, och det bästa av allt, jag känner mig pigg !
Inte riktigt hundra, men nästan ! Och det är såå skönt. :)
Har påbörjat den "andra vårstädningen" för den här sesongen.
Och så har jag tvättat, plockat ihop Elliots alla kläder, skrivit en lååång matlista och så lagat middag. Så nu sitter vi här och väntar på pappa Niklas. :)
Elliot har varit otrolig idag, varit med medans jag städat och allt, han har suttit i babysitern, nöjd och glad och bara tittat och pratat med mig.
Efter maten ska vi in till Bollnäs. Blir storhandling på Coop, och så ska jag köpa fotopapper, tänkte jag. :) Här kommer en bild på mitt lilla hjärta från idag, fast den här klädsen bajsade han ner, totalt ! Mys, haha. ;b

1 kommentar: