tisdag 27 april 2010

Deklaration (?!) och Bollnäscity.

Var in till mamma i morse för hon skulle hjälpa mig att ringa över deklarationen som jag inte fått. Fick glass, mums ! Sedan fick Elliot vara med sin mormor.
Jag åkte ner på stan och köpte en dop-present till min älskade lille son. Och sedan fick han ett par nya Bamse-byxor och två Bamse bodysar. :) Kollade även blomsterhandeln på stan, efter blå blommor. Och dom skulle få in mer, så ska in och titta igen lite närmare dopet.
Lämnade även ut de sista inbjudningarna, så nu hoppas jag att alla fått sina kort ?! :)
Ska lägga ut bild nåt tag så ni får se mina fina dopkort. Hihi.

Niklas är hemma och är sjuk idag. Han verkar ha feber och så.. :/
Men när vi kom hem fick han iaf ha lill vilden en stund, så jag fick vara ute och måla klart soffan. Fotöljerna är klara och bordet. Och nu även soffan.
Niklas tyckte jag skulle ta grillen också, på hyllorna som är i trä och så. Så gjorde det också. Blev bra. :)
Lill killen har nästan inte sovit nånting idag, bara slumrat i tio minuter. Hm, inte bra !
Men har fått han att somna nu, så ska låta han sova en stund.
Då passade vi på att dricka lite kaffe. Jag ska nu göra ett ryck. Ta reda på tvätten, slänga sopor och plocka ihop. Betalat räkningar har vi gjort, räkningar på mer än 12 000 kr. Det känns INTE bra... Hoppas det blir bättre snart.

Blir mys ikväll, hoppas vi hittar en bra film. Känner mig också lite halv sliten. Bara inte min förkylning tar om igen. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar