fredag 16 april 2010

Fredagkväll..

Som ni redan vet så har min lilla son varit i Bollnäs med sin mormor hela dagen. Blev så glad när Niklas klev in med bilstolen i hallen. :) Han skrek min lille son, men det var för att han längtade efter sin mamma, såklart !
På bilderna ser han lite små klen ut, och det är han nog också.. Väldigt snorig, och så hostar han. Men det är inte slemhosta, som "tur" är. Hoppas han blir bra snart ! Och att jag också blir det för den delen. Bra drygt det här. Jag som hade en massa planer för helgen.. Hmf. Bland annat att städa, tvätta och vaxa bilen. Hämta hem utemöblerna, så man kan sitta på våran ute plats och fika i solen, hiih. Vore riktigt trevligt ! :)
Men får se hur det blir med det.. Pratade med familjen nyss, och sms:ade lite med brorsan. Han hade iaf inte brytit näsbenet, och tur var väl de ! Men eventuellt en spricka, han hade iaf fortfarande ont. Måste försöka träffa han i helgen, så jag får krama om honom !

Nu myser vi med chokladkakor och chips, hiih. Gott gott ! Jag äter alvedon och C-vitamin.
Så less på denna förkylning nu, så usch.. !
Elliot fick sin mössa igår.. :) Han blir alltid lika glad när jag trycker på han en mössa. Haha, not !

Måste bara tillägga.. Va faan har tv4 ersatt Solsidan med ?! En VÄRDELÖS Amerikansk serie. Usch och fy vad tråkig den var. Fullkomligt meningslös ! Jaja, nu har jag fått ur mig de. Måste lägga min lille son, god natt !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar