fredag 16 april 2010

Ensam..

Nu sitter jag här i min ensamhet.. Och riktigt ensam är jag. Och jag sitter inte heller för den delen, jag ligger nog mer. Är inte alls pigg. Igår efter de att vi kommit hem från Söderhamn blev det bara sämre och sämre. Niklas jobbade över igår, men när han väl kom hem så fick han ta hand om Elliot.. Jag orkade inte. :( Hela kroppen är slut och snorig, ont i halsen och feber.
Gnäll, gnäll och åter gnäll..

Jaja. Iaf så kom min mamma på förmiddagen och hämtade min son. Det känns jätte, jätte hemskt att behöva lämna bort honom. Jag känner mig hemsk och värdelös. :( Men vad gör man ?! Jag har ingen ork och mår super dåligt. Och ska jag bli frisk måste jag få sova bort den här förkylningen. Och jag vet ju att Elliot har det kanon bra hemma med min familj, mycket bättre än vad han har det just nu med mig. För dom kan prata med honom, bära runt på honom, gå ut med vagnen och sysselsätta honom.
Tog mig iaf en låååååång dusch och spelade musik som bara den, och det var inte igår. Kändes skönt men ändå tråkigt.. För när jag klev ur duschen satt inte min lilla goding där i sin babysit med Nalle phu och alla djuren.
Plockade ihop tvätten och hängde upp alla babykläder jag fick av kusin, blev en del. Handlade även lite på Barnens Hus igår, present till Melvin och så två små hårborstar med Laban på och så en barnsked. Han har fått så himla långt hår, hiih. ;) Och snart är det ju också dags för hans första portiongröt, bara han blir 4 månader. Sen så var vi in med vagnen, har låstnat en skruv, så fick en ny skruv så vi kan fixa vagnen i helgen.

Nu ska jag kolla klart på Quack Pack, haha. Sen blir det kanske en film så jag får sova lite.
Så jag är pigg och glad tills min lilla kille kommer hem ikväll.
Längtar till Niklas slutar jobbet så jag får hem mina älsklingsgrabbar.. !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar