fredag 16 april 2010

Brorsan på sjukhuset med pappa..

Mer alvedon, tack !!
Faan, jag önskar jag kunde säga att jag mår bättre, men nee.. Suck !!
Ligger och kollar på en utav mina favorit filmer, King Arthur. Har kollat runt på lite hemsidor nu, hittade väl inge spec egentligen..

Ligger och tänker på min bror som är på sjukhuset.. Han har blivit slagen i ett slagsmål på skolan, igen. Suck !! Hans näsben kan vara av.. :( Blir så less på den här killen som är på brorsan hela jävla tiden. Och min bror är inte den som tar hur mycket skit som helst, det ska ingen behöva ta ! Klart man ger igen. Jag vet att brorsan står upp för sig och säger ifrån osv.
Och det är bra, men man måste akta sig för vissa som inte är gjorda som dom ska. Där det fattas nånting i huvudet.
Jag hoppas verkligen att allt är bra med min bror.
Ska prova ringa pappa lite senare, och hoppas dom kommit hem från sjukhuset.
Pratade med syster, hon var på skolan och blev jätte ledsen när hon fick höra över brorsan.. :/ Hoppas någon kunde hämta henne.
Pratade även med mamma som har min lille son, och allt gick bra, han låg och sov. Så det känns skönt, nu ska jag försöka slappna av och sova lite. Men många tankar som cirkulerar... Hm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar