lördag 17 april 2010

Som ett litet barn..

Ja, jag har varit lite små sur idag.. För jag har varit uttråkad !
Men min kära sambo tog tillsist mig och Elliot i bilen, åkte ner till byn och köpte en glass till mig och så gled vi runt med bilen och tittade lite.
Inte alltid lätt att vara stor och vuxen bara för att man är mamma, haha. Man blir lätt ett tjurigt litet barn när man är sjuk och känner sig liten och klen. Och det måste man väl få ?!
Vår vagn är kvar i Bollnäs, så kunde inte promenera i det fina eftermiddags vädret som blev, därför blev det bilen. Någon promenad hade det nog inte blivit iaf, för det första så blåste det något enormt och både jag och Elliot är så förkylda, och för det andra så tappar Elliot andan om det ska blåsa så hemskt.
Så vi valde att ta en promenad med bilen, miljö vänligt och bra.. ne, inte alls.
Men Elliot hade sovit så lite idag, och bara det guppar så sover han så skönt såå.. Så då var bilen ett bra alternativ. :)
Är på mycket bättre humör nu, och jag är glad att Niklas tvingat mig vara lugn hela dagen.. För om det inte känns helt fel, och om det inte är hoppet som talar, så känner jag mig något bättre.. Yeeeey !!
Är jag bra i morgon blir det avfärd till Bollnäs iaf, ett som är säkert. :)

Får se vad det blir framåt kvällen.. Hoppas det är nå bra på tv:n. Ska kolla runt lite på internet nu, sen mysa med mig med grabbarna här bredvid. ;)
Elliot är nybadad och luktar gott, som han för övrigt alltid gör.. Men ändå. ;)
Ska snusa lite extre på honom. Hiih.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar