torsdag 3 november 2011

Elvira sitter i stolen. :)

Lillgumman funderade nog vad f*n jag höll på med när jag släppte ner henne där.

Hon såg då väldigt chockad och förvånad ut.

Sedan satt hon och höll i sig, som hon alltid gör, för säkerhetsskull liksom. ;)Men som alltid lika glad. :)


Dock är hon inte alls lika glad i gröt och mat.

Äter mycket hellre på haklappen, bordet, handen, snutten eller något annat som ligger i närheten... Men vi kämpar på. Varje lunchmåltid kör vi gröt eller mat.

Dock får hon kanske i sig en hel tugga totalt, men men..

Alltid något. Däremot älskade hon majskrokar som vi provade häromdagen.


Men känner inte att det är en sån panik med maten än.

Hade tänkt ammat ett tag till, bara maten räcker till.

Oroar mig för det också eftersom hon hade gått ner förra bvc besöket,

och bajsar nästan aldrig nu för tiden..


Elliot ammade jag tills han var 6 månader.

Sen hade vi kvar morgon amningen tills han var 6½ bara för att jag tyckte det var lämligt och mysigt.. Men Elvira kanske jag ammar tills hon är 7 eller 8 månader.

Time will tell. :)

Så här ser hon ut efter några tuggor gröt.

Det mesta är runt munnen och på kinderna och lilla näsan, resten på haklappen.

Hon blockerar liksom med tungan i gommen och vägrar gapa mer efter en tugga.

Haha, inte lätt inte. ;)


Hoppas det går bra med flaskan i helgen då vi ska ut på Lördag.

Spöka ut oss och göra staden osäker.. Är såå laddad! :)


Varit på systemet idag och inhandlat lite götta..

Gó kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar