tisdag 22 november 2011

Mitt allt, de är Ni, Elliot & Elvira. (Photo)

Bjuder på några utav bilderna sen fotograferingen.
Nu ska man bara försöka välja ut en förstoring?!? Ah, hjälp!
Någon som vill hjälpa till och tycka lite? :)
Elvira är nästintill en kopia av mig som liten på den här bilden ovan. Ska leta fram bilden på mig och försöka lägga ut.. Fascinerande!
Alltså jag älskar Er, såå himla mycket! Det räcker inte ens att skriva så..
Jag vet inte hur jag ska kunna förklara för er att ni är mitt allt. Ni är mitt liv.
Mina vackra små barn!

6 kommentarer:

  1. Åhh vilka fiiina kort ni har knäppt :) Vem har ni fotat hos ? Tyckte du skrev tidigare att det var i freluga så tänkte om det var någon man kände :)

    SvaraRadera
  2. men mormors go hjärtan <3

    SvaraRadera
  3. Men vilka fina kort :) Vi har varit där idag och knäppt vi med, ska bli spännande att se :)

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder, blir svårt att välja ut bara en att göra förstoring av! :p Kram!

    SvaraRadera