måndag 21 november 2011

Fredag - Sys och jag lagade middag ihop. :)

Ett stycke sötnos i brorsans gamla hängselbyxor. ;)
Som de flesta redan vet ääälskar jag hängselbyxor på barn!!!
Är väldigt intresserad av nappflaskan, men dock inte av innehållet.
Har en massa olika flaskor i hopp om att hon skulle gilla någon, men nej nej.
Denna dag var mina förkylda barn iväg på fotografering.
Vilket inte alls gick som en dans på rosor. Elliot hittade en traktor direkt och var inte ett dugg intresserad utav att fotografera sig. Elvira satt dock snällt, posade och visade magen. Sötnos! Men trött var min lilla smula.. :( Väntar i spänning på bilderna!
Efter fotograferingen åkte vi och handlade på Willy´s. Sedan hem och så lagade vi mat. Syster var med och hjälpte mig, som tur är. Hon är guld värd! (mer ändå)
Lagade kyckling fajitas, och det var sååå gott!!
Slängde även ihop en sån här kladdkaka med kaffeöverdrag och nonstop. Mums mums! Men man borde ju egentligen låta bli. ;) Hiih!
Sedan myste vi flickor i soffan medans lill prinsen sov.
Tack för allt syster! Hade gått på knäna utan Dig.

1 kommentar:

  1. Åh vad söt hon är :) Eller dom är :D Hoppas vi kan ses snart, vi vill leka!! :D
    kramar

    SvaraRadera