lördag 26 november 2011

Jenny & Niklas

Måste göra ett kort litet inlägg. Jag har haft en helt underbar födelsedag! Jag är så tacksam för alla gåvor och för alla som verkligen bryr sig om en. :) Morgonen började med städning, sedan åkte Elliot och Niklas för att köpa ersättning.. Kommer hem med en jättefin bukett och vas till lilla mig. Blev så glad! Får ju nästan aldrig blommor av mina pojkar. :,) Sedan kom min farmor och "farfar Åke", det var lite oväntat, men en rolig överraskning. Sedan kom Jakob, och efter en stund övriga familjen. :) På eftermiddagen kom också faster Mia, Louice och Jocke. Super trevligt! Har fått så fina saker den här helgen så får ju nästan ont i magen. :) Nu på kvällen fick barnen stanna hemma med min familj. Niklas tog med mig på resturang där vi åt oss proppmätta, pratade i MASSOR, fick även efterätt. Glass med vitchoklad och varma skogsbär. Guuuuud så gott! Tack min älskling. :) Därefter rullade vi ut från resturangen, tog en tur med bilen, dunkade Takida och sjöng (skrek) som bara vi två brukade göra. Älskar när det är bara gamla Niklas och jag ibland. Vi pratar och har så roligt som två bästa kompisar. Vi sammanfattar det kort, en fantastisk kväll! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar