måndag 14 november 2011

Pappiiis dag. :)

Lördagkvällen bestod av bakning. Bakade tårtbotten och gjorde i ordning smörkräm m.m. Gjorde en cognactårta till världens bästa pappa, det är min pappa de, Bengt. :)

Söndagmorgon garnerade jag den, kändes som att jag bara slängde på allting. Hade en son som stod och drog i byxbenen och en liten dotter som låg på golvet och var mindre nöjd. Ibland vill man ju bara vara själv och pyssla med sitt.. Bara göra nånting på egenhand utan att alltid ha ett barn klängandes på en eller vis en.. Förlåt för gnäll!

Det är underbart att ha dem ikring mig. Men förstå mig rätt.


Min mamma och pappa var ute och gick med Mollsan (hund), så de tittade in på en snabbkaffe. Därefter la vi Elliot, min bror kom och passade honom medans han sov. Så då åkte jag, Niklas och lillfisan till Söderhamn. Barnens hus, i jakt på lite julklappar. :)

Hittade litegrann iaf.. Men inte så mycket som vi hade hoppats. Vi ska leta vidare. Men verkar som mor och farföräldrar tänkt köpt en del, så vi kanske inte behöver dränka barnen i klappar. Dom har rätt mycket ändå.. Och lägenheten är ju inte hur stor som helst. Vill ha HUS!!


Åkte sedan hem och hämtade pappas tårta och sen vidare hem till min familj.

Blev bjuden på älgstek och potatisgratäng, älskar älskar ääälskar! Mums!

Tårtan uppskattades den också, kuul! :) Älskar cognac och sån götta, hiih.

1 kommentar:

  1. Vilken fin tårta du gjort, den ser verkligen god ut ;) Bara höra av er någon dag om ni har lust att leka om barnen är pigga :) Såg att Elliot hade feber stackarn =/ Vi har iallafall inget planerat denna vecka :) Kram

    SvaraRadera