söndag 20 november 2011

Modellerna Franks. ;)

Idag var vi iväg och var modeller för en dag. Det var väl en liten kul grej som man nog aldrig gör om. :) Nu har man ju fått prova på, och det var inge jätte speciellt. Men rätt kul.
Förut ringde dom och ville ha ner oss till Stureplan, alltså Stockholm, och då skulle dom sminka, fixa hår OCH kläder. Det hade ju varit lite mer spännande! :)
Barnen skötte sig bra! Fast dom var trötta och på slutet även hungriga. Stolt man blir när dom sköter sig rätt bra.
Men vi skickade ändå ut dem till mamma en stund och tog kort på bara oss syskon. Min älskade syster och bror! Världens underbaraste och finaste människor. :)
Mormor tyckte vi var sååå lik varandra och sa nästan vem är vem utav er. ;) Haha!
Pappa tyckte Josefin var lik "den där i juryn.."
Pappa, menar du Laila Bagge Wahlgren?! ;)
Tog bara dessa tre bilder. Då vi absolut inte villa ha singelbilder. Vi var ute efter ett syskonfoto till mammsen och pappsen, och det fick vi. :) 2100kr fick vi betala för dessa tre bilder på CD-skiva. Barnen fotade sig i Fredags, så förhoppningsvis har jag redan bra bilder på dem. :)
Har diskat undan en massa och plockat. Även slängde jag upp julgardiner här i vardagsrummet och köket. Men blev inte alls nöjd! Tråååkigt! Jag som alltid brukar tycka att det blir så fint och mysigt när julgrejerna kommer upp..
Men jag ska INTE köpa nya gardiner.. Försöka hålla mig iaf!
Måste få skriva att jag är så otroligt förbannad och less!
Bara så ni vet de. Skulle just nu behöva den där boxningssäcken som min faster alltid pratat om att jag skulle ha och behöva. Åh!!!
Ska dra några djupa andetag och försöka mysa i soffan.
Försökt att ge Elvira välling ikväll. Hon vägrade tutta på flaskan. Och när jag väl fick henne att nypa lite i den där grejen fick hon kväljningar och spottade ut. Sen ryckte hon bak huvet varje gång jag ens närmade mig med flaskan.. Suck. :( Känns som att hon aldrig kommer vilja äta mat. Jag vet att det kommer lösa sig! Men just nu känns det lite jobbigt och tungt.
I morgon blir det Dollar. Annars planlös.
Godnatt!

1 kommentar:

  1. Vilka otroligt fina bilder på er :)
    Och ni är verkligen såååå lik varandra :)

    SvaraRadera