söndag 6 november 2011

Halloween paaaarty!!

Gårdagen var så gymt rolig!!

Åkte först hem till mamma och pappa.

Där åt vi middag och jag, sys och Moa började sedan sminka oss.

Mamma och pappa tog sedan barnen och åkte hem hit till oss.

Vi andra stannade kvar och fixade och donade med våra outfits. ;)

Sedan tog Niklas en öl, och jag kvällens första cider.

Och som jag njöööt!

Sen kom "käppen", alltså Fredrik och hämtade oss.

Åkte hem till honom och gick sedan från han hem till Erik och Malin.


Där satte sig Niklas i köket med grabbligan:

Erik, Claes, Fredrik och någon annan nisse.

Jag gick in i vardagsrummet till Malin, Sandra och Fredrika.

Hade verkligen suuuuper roligt och trevligt! ;)

Vid halv tio ringde dock min mamma och sa att våra lilla dotter VÄGRADE flaskan.

Kände klumpen i magen växte och gråten var bra nära..

Ville inte att kvällen skulle ta slut redan.

Och jag hade ju redan druckit en del..

Men men. Min gulliga mamma och pappa kämpade på.

Hade fått i henne några skedar med erkättning.

Sedan somnade vår snälla dotter OCH sov heeela natten! ;o

Hon är ju för snäll för sitt eget bästa, gullgumman!


Efter några timmar kom också Charlotta, Carina, Emma och Emelie.

Och hjälp så roligt! Mina gullpullor. ;)


Blev sena ner till Tranan, men hann precis innan all kö.

Tack gulliga Pär som skjutsade oss i sin snygga BMW!


Tranan var dock ingen höjdare.

Svettigt, trångt, äckligt och över kåta människor!

Usch. Bandet var inte heller nå vidare.. Men men.

Träffade något roligt ansikte iaf. ;)

Kvällen avslutades med max mat, haha.


Tack alla underbara människor!!!

Så jävla skojj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar