onsdag 2 november 2011

Gävleshopping. :)

Lördagkväll bestämde jag och syster att vi skulle åka ner till Gävle på Söndagen och titta lite.

Fick även med oss mamma, och självklart var båda mina små trollungar med! :)

Hittade en skjorta och tre svarta trosor (bilden ovan).

Hittade dessa två.
Sötskruttan hittade jag denna super söta kofta, som jag kollar på läääänge.
Nu på rean! hiih.
Och sen kunde jag inte motstå dessa två söta små scarfs. :)
Elliot fick en skjorta, snygg!
Och Elvira strumpor, det behövde hon.

Fin bodyklänning (vilket jag ääälskar, såå lämpligt).

Och en bas t-shirt till Elliot.

Tröja till Ellepelle och ännu en bodyklänning till viran. :)

Blev även lite inredning inhandlat på favoritaffären.. ;)

Men denna söta lilla ljusgrej fick jag av min gulliga mor.

Tack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar